Hildegard Bingeniläinen (1098-1179) oli saksalainen luostarin johtaja eli abbedissa, mystikko, lääkäri, kirjailija, profeetta ja kirkkomusiikin säveltäjä.
Hildegard oli perheen 10. lapsi, mitä pidettiin merkkinä siitä, että hänet pitää antaa kymmenyslahjana Jumalalle, mikä tapahtuikin, kun vanhemmat veivät Hildegardin 8-vuotiaana Dessau Badenbergin luostariin.
Hildegard näki jo lapsena ja myöhemmin näkyjä, mutta ei uskaltanut kertoa niistä kenellekään harhaoppisuussyytösten takia, mikä asioiden pidättäminen pakosti hänen sisällään johti Hildegardin sairastumiseen eli hän oli ajoittain sokea ja halvaantunut.
Mutta kun Hildegard alkoi saamansa näkyrohkaisun jälkeen kirjoittaa julkisesti kokemuksistaan ja ajatuksistaan, hän parani täydellisesti.
Hildegardin kirjoitukset alkoivat levitä ympäri Eurooppaa ja tulivat myös Rooman paavin tietoon, joka määräsi ryhmän pappeja tutkimaan häntä, mutta mitään hulluutta tai demonisuutta ei löytynyt, jonka jälkeen paavi antoi Hildegardin toiminnalle hyväksyntänsä, mikä johti lopulta siihen, että v. 2012 paavi Benedictus XVI liitti hänet virallisesti pyhimysluetteloon.
Sen jälkeen Hildegard alkoi matkustella ympäri Eurooppaa puhuen samalla monissa eri tilaisuuksissa.
Hildegard päätti myös kirjoittaa kirjeitä maailman mahtavimmille miehille, keisareille ja kuninkaille sekä neljälle paaville.
Hildegardille keskeisin termi oli latinankielinen sana viriditas eli vihreys, tuoreus ja elinvoima, mikä merkitsi hänelle Jumalan hengellistä voimaa, joka piti koko maailmankaikkeuden elossa.
Hildegard uskoi, että ihmiskunnan hengellisen ja moraalisen tilan sekä luonnon välillä on suora yhteys. Tämä tarkoittaa sitä, että jos ihmiset toimivat oikein, niin ympäristömmekin kukoistaa, mutta jos ihmiset tekevät syntiä ja unohtavat Jumalan, niin luonto nousee kapinaan, jonka jälkeen ilma saastuu, tulee suuria kuivuusjaksoja eikä maa kasvata mitään kuten ennen.
Myöhemmin elämässään Hildegard näki näyn ihmiskunnan tulevaisuudesta, jossa tulee olemaan viisi historiallista aikakautta, joita hallitsevat viisi petoa.
Ensimmäinen peto oli tulinen koira, joka kuvaa 700-luvulta jKr. alkanutta keskiajan ankaran voimakasta feodaalista läänitysjärjestelmää, jossa yhteiskunta perustui lojaalisuuteen ylempiä kohtaan, minkä seurauksena oli kyllä järjestys mutta ilman lempeyttä. Hildegard eli tämän ajan keskellä.
Toinen peto oli keltainen leijona, joka symbolisoi sotilaallisen urheuden, kunnianhimon ja kansakuntien rakentumisen aikaa eli keskiajan kuningaskuntien ja varhaisen renessanssin aikaa.
Kolmas peto oli vaalea hevonen, joka edustaa 1700-luvun valistuksen ja 1800-luvun teollistumisajan vauhtia ja nopeaa muutosta, mutta samaan aikaan tapahtunutta hengellistä heikentymistä, mihin hailakka väri viittaa.
Neljäs peto oli musta sika, joka on osuva kuva 1900-luvun ja vähän sen jälkeisestäkin materialistisen ahneuden ja kulutusjuhlan ajasta, jossa ihmisille on tärkeintä mukavuus ja nautinto, mikä johtaa kuitenkin luonnon tuhoutumiseen ja hengelliseen pimeyteen.
Viides peto oli harmaa susi, joka kuvaa meidän aikamme sekasortoa, kun maailman talous ja valtajärjestelmät alkavat hajota eivätkä ihmiset enää tiedä mihin tai keneen voi luottaa eikä asiaa auta se, että valtamediassa totuutta muokataan ja faktoja kiistetään.
Kaikkialla alkaa olla yhä enemmän puutetta ja nälkää. Sen lisäksi jännitteet lisääntyvät, koska yhteiskunta jakaantuu moniin eripuraisiin ryhmittymiin eivätkä ihmiset enää luota perinteisiin instituutioihin, kuten hallitukseen, pankkeihin tai kirkkoon.
Kaiken tämän kaaoksen keskellä tapahtuu myös historian suurin varkaus, kun jo rikkaat ihmiset anastavat muiden ihmisten omaisuuden erilaisten petosten ja tekosyiden avulla. Lopulta jäljellä on vain pieni piiri hyvin äveriäitä ihmisiä, jotka naureskelevat heille lammasmaisesti alistuneille ihmisille, että näillä ei ole mitään oikeutta omistaa mitään, mutta silti heidän tulee tuntea itsensä onnellisiksi, koska Iso Veli pitää kaikista huolen, kunhan he vain tekevät kaikessa kuten hän tahtoo.
Hildegard varoitti erityisesti siitä, että kun ihmiset elävät tämän sekasorron aikana, he alkavat väsyä harmaaseen epävarmuuteen ja vaikeuksien kanssa kamppailemiseen, niin he alkavat epätoivoisesti kaivata ratkaisua eli henkilöä, joka lupaisi palauttaa runsauden, järjestyksen ja elinvoiman.
Hildegard kutsui tätä tulevaa ihmisten kaipaamaa messiasta nimellä ”The Son of Perdition” (Kadotuksen ihminen), jota termiä myös Paavali käytti kirjeessään tessalonikalaisille (2. Tess. 2:3).
Hildegard sanoi, että tuleva Antikristus ei ole hirviön näköinen, vaan ihmisten ihastelema ihmeiden tekijä, jonka ihmiskunta hyväksyy, koska suurin osa ihmisistä ei kaipaa vapautta vaan ainoastaan vakautta ja järjestystä kaiken kaaoksen jälkeen.
Aluksi Antikristus saakin talouden jaloilleen, parantaa ympäristön tilaa ja tuo rauhan eripuraisten maiden ja ryhmittymien välille.
Hildegard sanoo lopuksi suoraan, että Antikristus on Kristuksen parodia, koska hän kylläkin komeana miehenä puhuu rakkaudesta ja yhteydestä, mutta se kaikki on täyttä petosta jopa uskovien eksyttämiseksi, kun itse asiassa Antikristuksen sydän on kylmä kuin kivi ja täynnä vihaa Jumalaa ja ihmisiä kohtaan.
Katso alla oleva video, jossa on paljon tietoa tämän tiivistelmäni lisäksi.
Jouko Piho 10.5.2026


Hienoa uskonnollista filosofiaa.
Täytyy muistaa, että kaikenlaisia vääriä profeettoja on ollut ja tulee olemaan. Ei siis pidä ketään uskoa ajattelematta ite.
Tärkein opetus, mitä tuo nainen kaiketi halusi sanoa on tuo videon lopussa oleva höyhen vertaus.
Monet valveutuneet uskovat tai vain hyvyyttä tahtovat oikeamieliset ihmiset kokevat tänä aikana, jossa pahimmat ja ahneimmat johtavat muka-demokratioita, paljon henkistä tuskaa ja haluaisivat tehdä jotain, mutta mikään ei tunnu riittävän.
Suomessa on laitonta tehdä vallankumous, Suomessamme on kielletty jopa poliittiset lakot!!! Täydellinen diktatuuri. Eduskuntaan valitaan vain rikkaita, joita rahoittavat kamppanjoissa ökyrikkaat.
Tuon hienon naisen ajatus on lohdullisinta, mitä olen kuullut ja vielä helppo toteuttaa kaikille pienillä ponnistuksilla. Idea sallii toimia väärinkin ja vajavaisesti, siihen nähden mitä omantunnon kuuntelijoiden ja oikeamielisten moraali kertoo oikeasta ja väärästä teosta.
Ole höyhen, lennä tuulen mukana, pysyt ehyenä ja voit samalla matkata kohti päämäärääsi. Sinun ei tarvitse taistella nyrkein ja suurin argumentein pahuuden tuulimyllyjä vastaan. He tuhoavat itse itsensä, sinun ei tarvitse osallistua heidän tuhoamiseen, jo passiivisuus auttaa.
On tärkeää, että rohkeat ja vahvat (kuten tämän lehden päätoimittaja) uskaltavat laittaa itsensä likoon ja kaikki kunnia, tuki ja rukoukset heille. Kuitenkaan jokaisen ihmisen ei tarvitse olla tuollainen sankari, riittää että olet höyhen ja et osallistu pahaan. Joskus voit joutua leijailemaan pahan vaikutuspiiriin, mutta voit hypähtää uuteen tuulenpuuskaan, joka vie sinua kohti mielenrauhaa ja hyvyyttä.
Ostakaa nyt perunoita ja viekää niitä metsiin kasvamaan, syksyllä saatte 2kg perunoista, ehkä 20kg lähes ilmaista ruokaa. Möyrikää pikkulapiolla noin ämpärin kokoinen kuoppa ja laittakaa peruna sen keskelle, 15 cm syvyyteen, luonto hoitaa loput. Voitte myös laittaa perunan ympärille lannoitteeksi vaikka voikukkia maanalle. Perunan ei tarvitse olla valmiiksi idutettu.
Hildegard ei ollut folihattu, koska foliohattuja ei vielä ollut keksitty. Nykyjään folihattuja voi kuka tahansa tehdä itse, ostamalla foliota rullassa ja muotoilla siitä omannäköisen päähineen. Monet eivät kuitenkaan tiedä, että siitä tulee faradaynhäkki vasta jos sen maadottaa, joten foliohatusta pitää kulkea esim. metalliketju jalkapohjiin. Kannattaa myös kävellä märässä hyvin maadottavassa maastossa, kuten savisella pellolla. Tämä on paras tapa suojautua säteilyaivopesulta ja pystyy saamaan parhaimpia foliohattuteorioita selväjärkisenä.
Tässä esimerkki:
Sattuipa silmään tällainen uudehko uutinen:
https://rumble.com/v78mv36-mv-uutiset-venj-julisti-suomelle-drooni-iskujen-kostovaroituksen-3.-lhetys-.html?e9s=src_v1_upp_a
Tulipa foliohattuteoria mieleen.
Torstain ja perjantain välisenä yönä uudenmaan kansalaiset saivat määräyksen suojautua droneilta, ensimmäisen kerran 80-vuoteen viranomaiset ilmoittivat Suomeen kohdistuvasta sotilaallisesta todella vakavasta uhasta, sireenejä ei sentään soitettu, koska se voisi herättää rauhanliikkeen, jota sotahullut poliitikot pelkäävät.
Venäjä oli vuorokauden aikana moukaroinut Ukrainaa usealla tuhannella dronella ja ohjuksella, johon Ukraina vastasi muutamalla sadalla torstain ja perjantain välisenä yönä.
Kansalaisille, ei nato antanut Orpon kertoa muuta kuin, että todella suuria droneja voisi tulla Suomeen, joita ei kuitenkaan tullut.
Kaikki olettivat dronejen tulevan Ukrainasta, mahdollisesti harhautuneina, koska Venäjä häiritsee niitä, kuten muutamia kertoja aikaisemminkin.
Nyt tuon uutislähetyksen katsomisen aikana välähti foliohatun alla salama: ”Entä jos Venäjä oli antanut Suomelle nootin, että mikäli Suomen alueelta tulee (Ukrainan)droneja Venäjälle, niin kostoisku tulee Suomeen ja isoilla droneilla?!!!! Onko ukrainalla kuvatunkaltaisia isoja droneja?
Viisaat suomalaiset kenraalit ohittivat sotahullut poliitikot ja päättivät vihdoin puolustaa Suomemme ilmatilaa ja kansalaisia ja rauhaa? Luultavasti ilmoittivat Ukrainalle, että ei enää kauttakulkua Suomen kautta? Koska Ukrainan sotilasjunttaan ei voi luottaa, niin varmistivat vielä isosti laivastolla ja ilmavoimilla, että tällä kertaa droneja ei Suomen kautta Venäjälle hyökkää???
Jos tämä teoria olisi totta, tämä tarkoittaa, että diplomatia toimii sittenkin. Suuri kiitos Suomemme viisaat kenraalit!
Nukkehallitus on kuitenkin nukkehallitus ja sen pitää erota, koska on aiheuttanut taloudellisen ja turvallisuuspoliittisen konkurssin henkilökohtaisilla teoillaan ja valheillaan.
Sitten perään ihan tavallista pohdintaa.
Jos Suomesta lentää taas Venäjälle droneja, jotka tuhoavat sen öljyjalostamoita ja Venäjä tuhoaa Porvoon jalostamon ja pari ohjusvenettä.
Ketkä nato-maat hyökkäävät heti Venäjälle ja ottavat suuren ja mahtavan viidennen artiklan käyttöön?
Mihin lentävät tai kaivautuvat Sota-Sale, Nato-Marin ja kyllä-sateenvarjolle-kansanedustajat? Entä missä on kaksoiskansalaiset?
Joutuuko Suomen varusmiehet nöyrinä vain kenttälapiot ja jätesäkit kädessä keräämään öljyä rannikolta?
Aletaanko suurhyökkäys ihan yksin miljoonalla kokardilla, koska ei ollut meidän droneja vaikka tulivatkin meiltä ja kostaa pitää kostoisku?
Syytöntä Suomea vastaan syyllinen Venäjä hyökkää ilman mitään syytä?
Voitte syyttää opettajia, jotka sanoivat, että tyhmät kysymykset ovat parhaita.
Vielä tulee vuosi satojen ja tuhansien takaisia viisaiden ihmisten ajatuksia Mieleen (maksettu tosihyvän imurin mainos, heh). Seuraava taas liittyy kansoilta varastamiseen.
Afrikkaa ja etelä-amerikkaa ovat riistäneet pienet suvut vuosisatoja. Nykyjään Suomi on päässyt myös tähän riistettyjen listoille. (mm. sähkö ja mineraalit, seuraavaksi pohjavesi, metsätkin meni jo pörssiin suurilta osin, esim yksityiset metsän myydät eivät saa liittoutua lain mukaan ja määrätä tukkipuun hintaa, joku kai löytää lainkohdan).
Suomessa ei hallitukset kaadu, koskaan! Koska ja miksi on viimeksi kaatunut? Nyt on aika ja hallitukset olleet eu-aikana niin hyviä, ettei edes olisi syytä kaatua?!? (ei hyväveliensimmäinennaispääministeri erotettiin heti, kun astui ruottalaisaatelislipposen ansaan. ei ollut stasinagenttituonaineneiolisivaikkavoinuttiisenlistanlukeajajulkistaa)
Pitäisikö Suomessamme hallituksien voida kaatua? Onko se demokratiaa parhaimmillaan? Jos esim. Orpo valehteli kaiken ennenvaaleja, valehteli kaiken hallitusneuvotteluissa ja nyt valehtelee valehtelemiseltaan keritessä, niin pitäisikö demokraattisessa valtiossa pääministerin erota. Pommidronetetaan Suomea liittolaisten toimesta ja hallitus vaan istuu ja puhuu paskaa valtamedian säestämänä.
Jotta ei vain anneta väärää kuvaa, niin SDP ja Tytti tulee jatkamaan ihan samaa Suomen syömistä, koska on päätetty, että SDP on vuorossa puoluekureineen- laittomine puoluekureineen-, eli onnea muutoksen hakijat.
Kepu pettää aina, kuten myös tuhotut perussuomalaiset. Samaa paskaa antavat ja omia palkkojaan nostavat.
Vaihtoehtona on poliittinenlakko, mutta ai niin, sehän erikseen kiellettiin, jotta vietiin työnorjilta ja työväenliitoilta ainoa domakratiaan kuuluva ase. Nyt kielletään kansallismielisten naamioituminen, jotta koneen säätiön rahoittamat vasajengiläiset voivat maalittaa isänmaallisia tai ketä vain, jotka eivät halua seksuaalikasvatusta 4-vuotiaille jne.
Suomen poliittinen johto on tullut niin sokeaksi ja sairaaksi ja maan- sekä valtionpettureiksi, että heidän vankilaan joutuminen ensin maanpetoksesta ja sitten viisaiden rauhan puolella olevien kenraalien muodostama sotilashallitus voisi pelastaa Suomemme Kansan, kuten Mugape aikoinaan pelasti Zimbawen kansan Eu:n riistolta tai jonkun länsimaisia arvoja täynnä olevien varkaiden käsistä.
Koskakohan sanan vapaus kielletään Suomessamme?
Ylessä se ainakin on kielletty, vaikka on muka verorahoin rahoitettu puolueeton tiedonvälitystoimisto. Kyllä toimittajat määrätään käyttämään tiettyjä propaganda sanoja toistuvasti, eli on göppelsmäinen tiedotontoimisto.
Tällainen parodia tyyppinen juttu, koska Jumalanpilkka ei ole enää kiellettyä Suomessamme.
Joulusta on kohta 5 kk ja Jouluun on 7 kk.
Onko kukaan pitkänäperjantaina tai jonain lähiperjantaina nähnyt mitään Jouluevankeliumiin viittaavaa yle-lähetystä?
Onko kukaan nähnyt ilosanomaa, jossa isätön mies pyörii h.moilasena keskellä ja ympärillä on kolme viisasta miestä?
Isätön mies kertoo, ettei ole mitään hätää ja ei ole taivaalla ollut ylimääräistä tähteä.
Viisaat miehet puhuvat ja tämä pieni isätön vauva, jolla kuitenkin on isä, jota hän orjallisesti seuraa, mutta tämä isä ei ole tästä maailmasta.
Onko tämän isä helvetistä vai taivaasta, jota hän kuuntelee?
Raamatussa paha kuningas tapatti Mooseksen aikana kaikki syyttömätkin lapset, jotka saattoivat olla uuden hyvyyden puolella oleva profetiaalinen lapsen ikäisiä, jotta saisi pitää valtansa.
Ihmeitä on tapahtunut. Uskokaa hyvyyteen ja Luojaan, ehkä pahaa palvovat rahanahneet saavat palkkionsa ja ansionsa mukaan ja rauha tulee pysymään Suomessamme, vaikka sotahullut rahanhimossaan muuta haluavat. (osa on vain yksinkertaisesti tyhmiä ja kiristettävissä olevia epsteinuhreja, eli pakkotilassa.) Luoja tuomitsee, ei hyvän puolella olevat ihmiset.
Täytynee käyttää sanaa Ryssämielinen sivusto Telegrammissa uutisoi seuraavaa 5:02 lauantaina 16.5.26
🇺🇦🇷🇺 Russian Kh-101 cruise missiles used in the May 13–14 strikes on Kyiv reportedly contained over 100 Western-made components.
Ukrainian experts said the missiles they examined were produced in Q2 2026 and included parts linked to companies like Texas Instruments, AMD, Kyocera AVX, Harting Technology Group, and Nexperia.
It’s another example of how widely Western electronics still end up inside Russian systems, despite sanctions and export controls.
Sanctions do work to a degree, they make procurement harder, slower, and more expensive. But they’re not watertight. Components still slip through via third countries, re-exports, intermediaries, and gray-market supply chains.
@IntelSlava
Kysyisin vaan, että keitä kaikkia nämä Venäjää vastaan laitetut sanktiot koskee? Koskeeko ne vain suomalaisia yrityksiä? Esim Metsäfood, Valio ym, etsikää itse ketkä ovat irtisanoneet kymmeniätuhansisa suomalaisia vuoden 2022 jälkeen Eu:n ja Usan herrojen käskystä.
Syökö suomalaiset kansanedustajat yhtään huonommin kuin ennen? Käyvätkö he edelleen sikakalliissa ravintoloissa helsingissä waguhäränlihaa mässäämässä? Päivittäin?
Mitä syövät, jopa 8 tuntista työtä tekevät siivotjat tai sairaanhoitajat? Onko inflaatio ja polttoaideiden ja sähkön perusmaksujen kallistuminen köyhdyttänyt ahkeran suomalaisen?
Onko Petteri Orpo lihonnut? Onko hänen ihonsa terveen kalliin ja terveellisen ravintolaruuan ansiota? Mitä syövät koululaiset tai muistisairaat vanhukset kalliissa vankilaitoksissaan? Anteeksi hoitolaitoksissaan.
Kellä on köyhää elämää, kuka on päättävä rikas, joka valehtelee?
300e suojaosa takaisin työttömille ja osa-aikaisille ja hallitus vaihtoon!!! Ei Tytille. Lahjomaton hallitus ja eduskunta Suomeen! Oikeus poliittisiin lakkoihin takaisin!!!!!!!!!!!!
Perustuslaillinen oikeus poistua maasta ja tulla maahan myös muualta kuin ruotsista ja Norjasta maarajojapitkin. Ei laittomalle maahanmuutolle lainkautta, sana asylym on kiellettävä rajalla ja sitä ei saa käyttää vain tekosyynä itärajansulkemiseen. Oikeus yrittää myös itäsuomessa. Ahvenanmaan valtion tuet leikattava miljardista vuodessqa nollaan, kun siitä saaresta ei ole mitään hyötyä Suomalaisille. Eihän sinne edes saa kirjojaan muuttaa, jos ei osaa ruotsia!
Haluuko rikkaat riistäjät vielä lisää sananvapautta? Kieltäkää sananvapaus! Hoitakaa sota Suomeen! Häh!!! Vitsi vitsi! Todellinnsuomi, onhan meillä se maakunta ja muualla on vain mongolaadeja, vai miten kungen von dansk?
Joskus on aika olla provosoiva ja eipä tätä sivustoa varmaan kukaan silmäätekevä lue, joten uskaltaa käyttää nsa. sananvapautta.
Olis kiva saada markanmedia2.0. Hehe heh.
Jos tämä julkaistaan, haluan kertoa kaiken olevan vain vitsiä. Ainakin kaikki mikä liittyy nk. eduskuntaan. Oikeasti he ovat Suomen parhaimmistoa ja varsinaistä älymystöä.
Ihania tavallisia ihmisiä, jotka lähettävät poikansa ja tyttönsä sotaan 18-70 vuotiaat, ihan kuin meijän demokraattisilla vaaleilla valittu pressamme cai-jööran-aleksanter-stup. Mies paikallaan ja oikeaan aikaan. Todellinen rauhan mies ja älykkö.